گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

اگر می توانستم دیوانگی ام را برایت به تصویر بکشم...

 اگر می توانستم انچه که درون متلاطمم وجود دارد را برایت تشریح

 کنم...

 و اگر می توانستم بدانم پشت حرف های ارامت چه می گذرد...

 و اگر فقط یک بار از میان حرف های اشفته ام ، حرف بی قراری ام

 را می خواندی...

 

 بگذار اگر می خواهی زندگی کنم، با حقیقت زندگی کنم نه با رویاهایم...

 بگذار عاشقانه زندگی ام راکه با رویای تو رنگ خوشی گرفته است

 ادامه دهم...

 

بگذار پیشت بمانم

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://lore.blogsky.com

آخی
خوش به حالش

گلاله پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

بگذار تا سر نوشت هر راهی که می خواهد برود.....
تو راهت جداست
بگذار ابر ها تا می توانند ببارند..........
تو چترت خداست!

دوست دارم گلی بدون تو نمی تونم زندگی کنم

هوناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://sadegiha.blogsky.com

شما دقیقا مثل مایین. هردوتون. تک تک نوشته هاتونو درک میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد