گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

اگر می توانستم دیوانگی ام را برایت به تصویر بکشم...

 اگر می توانستم انچه که درون متلاطمم وجود دارد را برایت تشریح

 کنم...

 و اگر می توانستم بدانم پشت حرف های ارامت چه می گذرد...

 و اگر فقط یک بار از میان حرف های اشفته ام ، حرف بی قراری ام

 را می خواندی...

 

 بگذار اگر می خواهی زندگی کنم، با حقیقت زندگی کنم نه با رویاهایم...

 بگذار عاشقانه زندگی ام راکه با رویای تو رنگ خوشی گرفته است

 ادامه دهم...

 

بگذار پیشت بمانم

آرزوم بی تو محاله ،لحظه هام بی تو سواله، بی تو مقصد خیلی دوره ،راه عشقم بی عبوره، من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم

با مداد رنگی روزه آمدنت را نقاشی میکنم و جادهایه رفتنت را خط خطی!. بیا غلط هایه زندگیم را به من بگو و زیره اشتباهتم را خط بکش.بودنت مثله دریایی مرا در بر میگیرد آنجا که تو هستی،ماهیها هم نمیتوانند بییند چه رسد به من..............................!!! کدام صبح میایی؟ کدام چمدان ماله تست؟ کدام دست ترا به من میرساند؟کدام روز ماله من میشوی؟بیا که درده دلم را فقط تو میفهمی