گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سر سپرده تو هستم

اگه تا روز قیامت

 
                          داشتنت نباشه قسمت


                                                                چشم براه تو میمونم


با دلی پر از صداقت

                            اگه با اشکای گرمم


                                                                دل سنگ برام بسوزه


اگه جسم من بپوسه


                              بعد دنیای دو روزه

                                                          اگه نقش قصه ها شی


مه روی قله ها شی


                          بری و از من جداشی


                                                         اگه باشی و نباشی

نه فقط عاشقت هستم


                         مرحمی رو قلب خستم


                                                          این تویی که می پرستم


سر سپرده تو هستم

                               اگه جای تو به این دل


                                                             همه دنیا رو ببخشن


می گذرم از هر چه دارم


                          اگه باشی عاشق من 

با من بگو از عشق ای آخرین معشوق

با من بگو از عشق ای آخرین معشوق

که برای رسوایی دنبال بهونم

با بو سه‌ای آروم

 خوابم رو دزدیدی تو شدی تعبیر رو یای شبونم

من تو نگاه تو دنیامو می بینم

فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو افسانه نیست

که تموم خواب خیا لم بود

تعبیر من عشق تو شد

که همیشه فکر محالم بود

شب های تنهایی همرنگ گیسوته

آغوشتو باز کن

بانوی مهتابی

دلواپسی ها مو با خنده ای کم کن

که تو یی پایان تردیدو بی تابی

من تو نگاه تو دنیا مو می بینم

فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو

 افسانه نیست

که تموم خوابو خیا لم بود

 تقدیم یه گل نازنینم