گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گلی عزیزم

سلام عزیزم خوبی

دلم واست یه ذره شده بود  امیدوارم بتمنی بیای و نوشته هامو بخونی

دوست دارم

سعید

عزیزم

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

عزیزم خیلی دوست دارم خدا کنه بتونی بیای نوشته هامو ببینی

برای خوشبختیت دعا میکنم

می دونی دلم چی می خواهد دلم می خواست الان یه قایق داشتم سوارش می شدم و  اینقدر می رفتم که تو دریاها گم می شدم

...................................................................................................................................................................................

نفس منو بگیر

اگه حتی بین ما فاصله یک نفسه نفس منو بگیر برای یکی شدن اگه مرگ من بسه نفس منو بگیر ای تو هم سقف عزیز ای تو هم گریه من گریه هم فاصله بود گریه آخر ما آخر بازی عشق ختم این قائله بود