گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو من این دنیا را برای دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری برای با تو موندن تا همیشه

من رو درگیر خودت کن تا جهانم زیر رو شه

 تا سکوت هر شب من  با هجومت رو به رو شه

خدایا چرا قلب عاشق به من داده ای؟

 

خدایا ببین این دو چشم پر آبم   

                                              ببین این دو چشم نرفته به خوابم

در این ظلمت شب در این بی قراری

                                              نصیبم نکردی به جز آه و زاری

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                             چرا قلب عاشق به من داده ای؟

سخن های نا گفته ی من خدایا

                                            در این سینه ی خسته تا کی بماند

خدایا صبوری دل را طبیبم

                                             چگونه نبیند چگونه نداند

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                            چرا قلب عاشق به من داده ای؟

من از دست تو سر به مستی سپارم

                                           دگر طاقت این همه غم ندارم

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                          چرا قلب عاشق به من داده ای؟