گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گلم

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger
امروز رفتم تو سایت xuqa همونطوز که خواسته بودی اون نوشته هایی که اول login شدنت میومد خوندم چیز خاصی نبود تبلیغ یه اسپانسر بود جوابشو دادم.بعد رفتم عکسهاتو نگاه کردم کیک تولدتو دیدم خیلی قشنگ بود ولی تا دیدمش یه دفعه تو دلم خالی شد خیلی غصه خوردم که موقع تولدت پیشت نبودم.دلم می خواهد جشن تولد سال بعد کنارت باشم .
من زندگی را بدون تو نمی خواهم ............

بچه که بودم فقط بلد بودم ت10? بشمارم 1،2،3،4،5،6،7،8،9،10 نهایت هر چیز همین 10 تا بود و چقدر این 10 تا قشنگ بود. ولی حالا نیمیدونم آخر دنیا کجاست؟ نهایت دوست داشتن چقدره؟ انگار خیلی هم حریص تر شدم اما می خوام بگم که دوست دارم میدونی چقدر؟ به همون اندازه ی 10 تای بچگی دوست دارم

سلام گلاله عزیزم

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است ،صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد،صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا،نشسته ام تا شاید صدایم کنی،صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی.