گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام عزیزم دوست دارم مرسی بابت نظرات خوشکلت

نظرات 1 + ارسال نظر
ریتا۳۶ شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://ritablogfa.com

سلام من سنندج فعلا زندگی میکنم نمیدونم کجایی هستی یه روزی عاشق دختری به اسم گلاله بودم ولی خزان کرد یه اتفاق بد واسش افتاد برای همیشه رفت امیدوارم تو بهش برسی از این اسم خیلی خوشم میاد یه اهنگ کردی خیلی زیبا هست میکه گلاله جان کی میشه یه روز برگردی از پنجرمن نگات کنم همیشه زندم بیا سر قبرم یا اهنگ بابک محمدی عمرم گلاله حتما گوش بده

سلام الان من و گلاله با هم داریم نظرتو می خونیم من الان سنندج هستم عشق منم توی سنندج زندگی میکنه خیلی دوستش داریم ولی مشکلاتزیادی هم سر راهمونه ولی ناامید نشدیمگامیدوارم تو هم به عشق واقعیت برسی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد