گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

قدردانی .....!

پروردگارا .... ای زیباترین و ای از همه بهترین .....

تو را بخاطر تمام نعمت هایی که به من عطا کرده ای شکر می گذارم ....

 

ولی بدان من بیشتر از اینها می خواهم

هرآنچه که برای من خوب است و تو راضی بدان هستی را می خواهم ....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

عشقت را نصیب کسی کن که لایق ان باشد نه تشنه چون هر تشنه ای روزی سیراب می شود

گلاله یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

دلم می خواد به آرزوهام برسم مثل همه...

و مثل همه گاهی رنج می کشم ،

و مثل همه گاهی از زندگی لذت می برم!

دلم را سپردم به بنگاه دنیا و هی آگهی دادم اینجا و آنجا و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت و هی این و آن سرسری آمد و رفت *

ولی هیچ کس واقعا اتاق دلم را تماشا نکرد دلم قفل بود کسی قفل قلب مرا وا نکرد *

یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است؟

یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است...

یکی گفت: چرا نور اینجا کم است ؟

و آن دیگری گفت: و انگار هر آجرش فقط از غم و غصه و ماتم است *

و رفتند

و بعدش دلم ماند بی مشتری

ومن تازه آن وقت گفتم: خدایا تو قلب مرا می خری؟

* و فردای آن روز خدا آمد و توی قلبم نشست و در را به روی همه پشت خود بست *

و من روی آن در نوشتم: ببخشید، دیگر برای شما جا نداریم از این پس به جز او کسی را نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد