گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

می رسد روزی که بی من روزها رو سر کنی
می رسد روزی که مرگ رو باور کنی
می رسد که تنها در کنار قبر من شعر های کهنه ام رامو به مو از بر کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

من چقدر خوشبختم که تو رو دارم.

چقدر خوشبختم که دستای مهربون تو رو توی دستام میگیرم.

چقدر خوشبختم که تو رو دوست دارم.

تو همیشه بهترینی .همیشه خوب و مهربون و من همیشه بد .

بدیهای منو به خوبی خودت ببخش.

دوستت دارم و همیشه از بودن با تو لذت میبرم .دلتنگی لحظاتی که کنارم نیستی رو به امید دوباره دیدنت تحمل میکنم.

بهت قول میدم که تا وقتی زنده هستم عاشقت خواهم موند.

دوستت دارم و بازم دوستت دارم تا همیشه و برای همیشه

منم دوست دارم گل من زندگی بدون تو محاله
تو عزیزترین کس منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد