گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

هیچ وقت شعار ندادم...

که به زور لبخند بزن

بعضی وقتها باید

تا نهایت ارامش گریست!

انگاه تبسمت زیبا از

رنگین کمان بعد از باران خواهد شد!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
گلاله دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

من و آوای گرمت را شنودن
بدین آوا غم دل را زدودن
از اول کار من دلدادگی بود
ولیکن شیوه ی تو دل ربودن
گرفت از من مجال دیده بستن
همه شب بر خیالت در گشودن
قرار عمر من بر کاستن بود
تو را بر لطف و زیبایی فزودن
غم شیرین دوری بر من آموخت
سخن گفتن غزل خواندن سرودن
من و شب های غرببت تا سحرگاه
چو شمعی گریه کردن نا غنودن
چه خوش باشد غم دل با تو گفتن
وزان خوشتر امید با تو بودن

خوا به خوایی خوت زوانم لاله@له باسی تودا چونکه مه حاله
تو به ناسریت به عه قلی ئینسان@ئیتر باسی تو چون بکه م به یان؟
هه رو وه ک شیعره که ی خواجه ی شیرازی@شیخ مسلح الدین خوای لی رازی
ئیمه نات ناسین حه قه ناسینت @حه قه په یره وی ئایین و دینت
ته نیای بی شه ریک! جی ی هاوارم توی@خارج له باسی هیزی گوفتو گوی
من ئیقرار ئه که م به خودایی تو @ به لامه کانی و به ته نهایی تو
چه ن خوشه که تویش به و ره حمانیه
من قبول بکه ی به م نوقصانیه

گلاله دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ


امید چیز شگفت آوریه ..پر از پیچ و خم هست ..حتی ممکنه
یه وقت هایی (در وجود انسانها) پنهان باشه ... ولی از بین نمیره و با تمام
پیچ و خمی که داره به ندرت شکسته میشه

اون از ما نگهداری میکنه و قدرت تحمل رو زمانی که هیچ کاری از کسی
ساخته نیست به ما میده....
بهانه و دلیلی هست برای زنده بودن و ادامه دادن

گلاله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ


من به م به قوربانت بو قه سه کردنت
من چی بیژم به تو که ....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد