گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

خدای من، دقایقی بود در زندگانیم که هوس می‌کردم آرام برایت بگویم و بگریم... خدایا تو گفتی: عزیزتر از هر چه هست، من آنی خود را از تو دریغ نکرده‌ام که تو اینگونه هستی. پس چرا راضی شدی من برای آن همه دلتنگی، اینگونه زار بگریم؟ گفت: اشک‌هایت به من رسید و من یکی یکی بر زنگارهای روحت ریختم تا بازهم از جنس نور باشی و از حوالی آسمان. گفت: روزیت دادم تا صدایم کنی، چیزی نگفتی، پناهت دادم تا صدایم کنی، چیزی نگفتی... می‌خواستم برایم بگویی. پس چرا همان بار اول که صدایت کردم درد را از دلم نراندی؟ گفت: اول بار که گفتی "خدا" آنچنان به شوق آمدم که حیفم آمد بار دگر خدای تو را نشنوم، تو باز گفتی خدا و من مشتاق‌تر برای شنیدن خدایی دیگر... گفت: عزیزتر از هر چه هست من دوست‌تر دارمت...

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://ssetare.blogsky.com

عالی بود
مرسی

خواهش می کنم

گلاله پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

زندگی مسابقه نیست؛ زندگی یک سفر است. و تو آن مسافری باش که در هر گامش، ترنم خوش لحظه ها جاریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد