گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

   چگونه به سویت بیایم؟ 

ای همیشه مهربانم! با این فاصله ای که بین من و توست چگونه بوسیدن آن چهره


درخشانت میسر است؟ ای مهتاب آسمان شبهای دلتنگی من ! با این فاصله ای که بین من و


توست چگونه میتوانم دستانت رادر دست گیرم  ؟؟


... آری من ستاره می شوم و به آسمان زندگیت  می آیم تا بر چهره درخشانت بوسه بزنم!


مهربانم! دلم به درد آمده از این فاصله، دلم به درد امده از این انتظار ودوری!


ای ستاره درخشان شبهایم!  با دیدن تو آرام می شوم، و  روزها نیز که دل آبی ات را میبینم


عاشق تر از همیشه می شوم! 


انتظار میکشم تا...


تا  شاید خداوند بالهایی را به من هدیه دهد


تا با بالهای پر غرورم به سوی تو پرواز کنم و


دستان گرمت را


برای همیشه


در دست گیرم


نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

عشق یعنی خلوت و راز و نیاز عشق یعنی محنت و سوز و گداز عشق یعنی سوز بی ماوای ساز عشق یعنی نغمه ای از روی ناز عشق یعنی کوی ایمان و امید عشق یعنی یک بغل یاس سپید عشق یعنی یک ترنم از یه یار عشق یعنی سبزی باغ و بهار عشق یعنی لحظه دیدار یار عشق یعنی انتهای انتظار...

عشق یعنی لحظه دیدار یار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد