گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام نازنینم

سلام نازنینم  

اگه یکی باشه که تو دنیا از ته دل دوسش داشته باشم تویی 

روزگار بین من و تو فاصله انداخته ولی نمی تونه دل منو هیچ وقت از تو جدا کنه روح من با توست

جان من  هیچ کسی جای تو رو تو دل من نمی تونه بگیره (بقیشو پاک کردم که دعوام نکنی)

نظرات 3 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام عزیز بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست..............

قربون نازنین خودم برم

گلاله یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

میتونم یه چیزی رو بهت بگم؟مطمئن باش از ته قلبم میگم.همیشه از خدا میخواستم که تو زندگی یه همراه خوب بهم بده.همراهی که همیشه کنارم باشه و من بتونم به راحتی باهاش ارتباط بر قرار کنم.خدا یکی رو بهم دادو .............

سلام دلبر
بزرگترین موهبتی که خدا به من داد تویی خوشکلم

هوناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://sadegiha.blogsky.com

عاشقتونم که مثل من و اشکان عاشق بودین و الان از هم دورین.

متشکرم انشا... به هم برسید به عشق زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد