گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سر سپرده تو هستم

اگه تا روز قیامت

 
                          داشتنت نباشه قسمت


                                                                چشم براه تو میمونم


با دلی پر از صداقت

                            اگه با اشکای گرمم


                                                                دل سنگ برام بسوزه


اگه جسم من بپوسه


                              بعد دنیای دو روزه

                                                          اگه نقش قصه ها شی


مه روی قله ها شی


                          بری و از من جداشی


                                                         اگه باشی و نباشی

نه فقط عاشقت هستم


                         مرحمی رو قلب خستم


                                                          این تویی که می پرستم


سر سپرده تو هستم

                               اگه جای تو به این دل


                                                             همه دنیا رو ببخشن


می گذرم از هر چه دارم


                          اگه باشی عاشق من 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ


این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت … دوستت دارم

وه که گر من بازبینم روی یار خویش را تا قیامت شکر گویم کردگار خویش را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد