گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

خدایا چرا قلب عاشق به من داده ای؟

 

خدایا ببین این دو چشم پر آبم   

                                              ببین این دو چشم نرفته به خوابم

در این ظلمت شب در این بی قراری

                                              نصیبم نکردی به جز آه و زاری

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                             چرا قلب عاشق به من داده ای؟

سخن های نا گفته ی من خدایا

                                            در این سینه ی خسته تا کی بماند

خدایا صبوری دل را طبیبم

                                             چگونه نبیند چگونه نداند

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                            چرا قلب عاشق به من داده ای؟

من از دست تو سر به مستی سپارم

                                           دگر طاقت این همه غم ندارم

چرا سرنوشتم ز غم زاده ای؟

                                          چرا قلب عاشق به من داده ای؟  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

نانازم الان پیام دادی که سرت درد گرفت
وای خایا من چکار کنم که اینقدر از تو دورم که نمی تونم برات کاری انجام بدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلام بهترینم فدات بشم
من حالم خوبه تنها غمم دوری از تو هست کاش اینقدر که به فکر من هستی به فکر خودت هم بودی
مواظب خودت باش عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد