گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

تقدیم به قشنگترین بهانه برای زندگیم

به او بگویید دوستش دارم، به او که تنش بوی گلهای سرخ را میدهد، به او که با

 

 جادوی کلامش زیباترین لغات را شناختم، به او که لحن صدایش دلپذیرترین آهنگ

 

 است، به او که نگاهش به گرمییه آفتاب و لبانش به سرخیه شقایق ودلش به

 

زلالییه باران است، به او که برای من مینویسد،

 

مینویسد از باران، از شبنم، از گرمای عشق و ..

 

به او بگویید دوستش دارم ، به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک دل

 

 من درآن غرق شده، به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نورو شعرو

 

 ترانه برد، و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد

 

به او بگویید دوستش دارم، به او که صدای پایش را میشنوم، به او که لحن کلامش

 

 را میشناسم ، به او که عمق نگاهش را میفهمم، به او که...

 

به او بگویید دوستش دارم، به او که همیشه بهارمن است،

 

به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است و

 

به او که عشق جاودانه من است..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد