گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

چرا خانه ما سیب نداشت...؟

 
تو به من خندیدی

و نمی دانستی

 من به چه دلهره از باغچه ی همسایه

سیب را دزدیدم

 

 

باغبان از پی من تند دوید

              سیب را دست تو دید

                               غضب آلوده به من کرد نگاه

                                             سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

 و تو رفتی و هنوز

 سالها هست که در گوش من آرام آرام

                            خش خش گام تو تکرار کنان

                                                              می دهد آزارم

 و من اندیشه کنان

              غرق این پندارم

                              که چرا

                                 خانه ی کوچک ما سیب نداشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد