گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

عشقم تو هستی

توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم

همه ی هستیمو من به سر و پات بریزم

لب پر خنده می خوای بیا لبهام مال تو

چشم پر گریه می خوای نگو چشمام مال تو

بیا تا برات بگم من, وجودم مال تو

بزار تا فدات بشم من, غرورم مال تو

اگه بازیچه می خوای بیا ,قلبم مال تو

اگه رودخونه می خوای, سِیل اشکم مال تو

چرا من بی تو بمونم, نمیدونم ,نمیتونم

واسه ی زندگی کردن تورو میخوام, خوب میدونم

تو بدون, عشقم تو هستی, برای من زندگی هستی

تو بدون, عشقم تو هستی, برای من زندگی هستی
نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

روزی که پیک مرگ مرا میبرد به گور من شب چراغ عشق تو را نیز می برم عشق تو نور عشق تو عشق بزرگ تواست خورشید جاودانی دنیای دیگرم

سلام تنها بهونه من برای زندگی, یک تار مو ی تو رو با تمام دنیا عوض نمی کنم عشق تو همیشه در قلبم شعله ور است و از خدا میخوام تا نفس میکشم این عشق پاک در وجودم جاری باشه و فقط یک آرزو از خدای خودم دارم اونم وصال توست چه در این دنیا چه در اون دنیا
وجودت و صدای گرمت به من آرامش میده هر روز که از خواب بیدار میشم به امید شنیدن صدای گرم تو روزمو آغاز میکنم کاش پیشم بودی تا هر روز صبحمو با گفتن صبح بخیر به تو آغاز میکردم و بعد از بوسیدن لبهای نازنین تو به سر کار میرفتم دیونتم گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد