گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

هیچکس عاشق عشق تو نشد


هیچکس عاشق عشق تو نشد

 

هیچکس جز به من لایق عشق تو نشد

 

این همه عشق فدای قدم پایت شد

 

عاشقم عاشق تو گشتم و این راه نشد

 

گم شدم در گلکده ی وجود ناز رخ تو

 

هیچکس از وجودت تا خودم این چنین خار نشد

 

ماه من مستم از گرمی داغ دست تو

 

هیچکس در شب و چشمان من این ماه نشد

 

یار من جز به تو هیچکس مرا یار نشد

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام نازنینم هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن
و این را بدان که همیشه دوستت دارم
ولی با این دنیا چه کنم .................................

سلام نازنینم دنیا فانی است ولی بخداوندی خدا قسم عشق من به تو هرگز فانی نیست و به جانم بست است تنها مونس دل زار من تویی
با غنچه لبخند لبانت دل حسته و پریشان من جان می گیرد پس بخاطر من هم که شده همیشه بخند از ته دل ,مانند آب در کالبد زندگی جاری باش اگر همانند سنگ مانع حرکت تو بسوی هدفت شدند تو تغییر مسیر بده و مانع را دور بزن و به راهت ادامه بده ,تا بمقصود دلت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد