گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

او کیست؟

 


اگر روزی بپرسند او کیست؟

می گویم او کسی ست که لطف در کلامش

محبت در لبانش ;دوستی در نگاهش

و صداقت در دستانش و عشق در چشمانش موج میزند

اگر بپرسند خانه اش کجاست؟

می گویم خانه اش در خیابان محبت

کوچه صداقت,پلاک رفاقت و درون قلب استقامت ست .

اگر پرسیدن نامش چیست و اکنون کجاست؟

می گویم نام او نام من ست و همیشه و هر کجا با من و همراه من ست

می گویم و هم اکنون نیز در قلب من جای دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن بپای تو مردن وبه عشق تو سوختن؛ وچه تلخ وغم انگیز است، دور از توبودن، برای تو گریستن؛ و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛ ایکاش می دانستی بدون تو، مرگ گواراترین زندگیست؛ بدون تو وبه دور ازدستهای مهربانت، زندگی چه تلخ وناشکیباست. ایکاش می دانستی مرز خواستن کجاست، وایکاش میدیدی قلبی راکه فقط؛ برای تو می تپد

تو را برای تو دوست دارم و زندگی را برای نفس های تو , تو تنها بهانه من برای زندگی هستی اگه خودم پیشت نیستم سالهاست قلبم رو کنار قلب نازنینت جا گذاشتم تا هر وقت احساس تنهایی کردی چشمهاتو آروم ببندی و به درون خودت توجه کنی اون موقع گرمای حضور اونو کنار قلب خودت حس می کنی بدون همیشه بیادتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد