گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

بانوی مهربانی تولدت مبارک

بهار آمد، بهار آمد، بهار لاله زار آمد

گل نسرین،تن رنگین،که بلبل بر چنار آمد

 

بپوشد پیرهن رنگی،همان بید سر سنگی

که چشمه خوب می خواند،در اینجا آبشار آمد

 

برقصید و بکوبید پا،در مزار لاله زارما

گذشت فصل یخ و سرمااینک رقصان، بهار آمد

 

زند چشمک گل مینا،بخواند بلبل شیدا

که یار نازنین ما به سیل گل عزار آمد

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

ممنون نازنینم کاش بودی تا دلم تنها نبود کاش............
عزیزم نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد

نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندام چه خواهد ساخت

ولی آنقدرمشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد به دست طفلکی گستاخ و بازیگوش

و او یکریز و پی در پی دم گرم خودش را در گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان خفته را آشفته سازد

بدینسان بشکند دایم سکوت مرگبارم را

فعلا لازم نیست به مرگ فکر کنی وقتی من مردم اجازه داری بهش فکر کنی البته اون موقع هم اجازه نداری عزیزم تو با تولدت بهار و آوردی تو بهار دل منی بانوی مهربانی من ناامیدی رو از وجود نازنینت دور کن می خوام سال جدید رو هر دوتاییمون با امید و انرژی شروع کتیم و با توکل بخدا با شادی و موفقعیت در کنار هم بپایان برسونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد