گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ


چگونه بسویت بیایم ؟ای ستاره آسمان شبهای تیره و تار من با این فاصله ای که بین من و تو
می باشد چگونه بوسیدن آن چهره درخشانت میسر است ؟

ای مهتاب آسمان شبهای دلتنگی من با این فاصله ای که بین من و تو می
باشد چگونه پاک کردن آن اشکهای روی گونت میسر است؟

ای آسمان آبی من ، بین من و تو فاصله ای است پس چگونه دستم را
بر روی گونه نازنینت بکشم و تو را نوازش کنم ؟

آری من ستاره می شوم و به آسمان زندگی می آیم تا بر چهره ات بوسه
زنم .

آری ای مهتاب من پرنده شبانه می شوم تا به آسمان بیایم و آن اشکهای
پر از مهرت را از روی گونه های درخشانت پاک کنم .

و ای آسمان آبی ام ، خورشید می شوم تا در دل آبی و پر از عشقت
برای همیشه بنشینم و شب را با آن وسعت آبی ات آشتی می دهم تا
همیشه آبی بمانی .

دلم به درد آمده از این فاصله و دلم به درد آمده از این انتظار و دوری
بین ما

ای ستاره درخشانم ، شبها با دیدن تو آرام می شوم

ای آسمان ، روزها که دل آبیت را میبینم عاشق تر از همیشه می شوم
چگونه میتوانم دستانت را در دست بگیرم وقتی بین ما این همه فاصله
است ؟

انتظار میکشم تا شاید خداوند بالهایی را به من هدیه دهد که با این
بالهای پر غرورم به سوی تو پرواز کنم و دستان گرمت را در دست
بگیرم .

کاش تو ای آسمان من ، دل آبیت ابری شود و از گونه هایت اشک
بریزد تا شاید قطره ای از اشکهایت بر گونه های من بریزد تا احساس
آرامش و عاشقی کنم .

کاش تو ای ستاره من ، فرشته ای بیاید و تو را در سبد بگذارد و آن
سبد پر از عشق و محبت را به من هدیه دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد