گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

فریاد نزن ای عاشق،من

فریاد نزن ای عاشق،من صدایت را درون قلب خود میشنوم
درد را در چهره عاشق توبا ذهن خود می نگرم
بی سبب نیست چنین فریادم،بی گناه در دام عشق افتادم
چه درست وچه غلط زندگی هم خودم وهم تورا بر باد دادم
اگر احساسم رو میفهمیدی قلبت رو دوباره میبخشیدی
لحظه پایان این دبدار را روزآغازی دیگر دوباره میدیدی
اگر بیهوده نمی ترسیدم،عشق رو آنگونه که هست میدیدم
شاید این لحظه غمگین وداع،قلبم رو دوبارهمیبخشیدم
کاش از این عشق نمیترسیدم
ما سزاوار اگر گریانیم،این چنین خسته و سرگردانیم
ما که دانسته به دام افتادیم،چرا از عاشقی روی گردانیم
وقتی پیمان دل رو میبستیم گفته بودیم فقط عاشق هستیم
ولی با عشق نگفتیم هرگز از دو ایل نابرابر هستیم
نه گناهکاریم نه بی تقصیر من وتو بازیچه تقدیریم
هر دو در بیراهه بیرحم عشق ،با دل واحساس خود در گیریم
بیشتر از همیشه دوستت دارم گرچه از عاشقی وعاشق شدن بیزارم
زیر آوار فرو ریخته عشق از دلم چیزی نمانده که به توبسپارم
تو که همدردی مرا یاری بده به من عاشق امیدواری بده
اگر عشق با ما سر یاری نداشت تو به من قول وفاداری

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ

من این شب زنده داری دوست دارم
پریشان روزگاری دوست دارم
به شهر من زمن بیگانه تر نیست
همین دور از دیاری دوست دارم
بیابان را که خلوتگه انس است
چو اهوی فراری دوست دارم
به پای خویشتن برخاستن را
بدون دستیاری دوست دارم
نظر بازم زهر گلشن گلی را
چو مرغان بهاری دوست دارم
ترا هم با همه مهربانی
عزیزم اری اری دوست دارم
به امید وصالت زنده ماندم
من این چشم انتظاری دوست دارم
به دامانت چو اویزم به مستی
زخود بی اختیاری دوست دارم
برای دیدنت رخصت نخواهم
من این بی بندو باری دوست دارم
نمیگیرم به یک جا یکدم ارام
چو طوفان بی قراری دوست دارم
واسم جشن تولد یه بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسیم دلم از تو دور نمیشه
تولدت مبارک و تولد تو تولد تمام خوبیها و پاکیهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد