گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

اول سلام

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام


دوم از روی محبت به تو دارم یک بیام


در میان این همه گل گشتم عاشق نشدم


تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم ؟ دوستت دارم تا ابد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ


اینچنین گفت دکارت
”ورد زورت“ این چو شنید
داد پاسخ که دل است اصل ِ حیات
چون نهادیم قدم در ره ِ نو
ورق ِ دفتر ِ پیشین را بستیم
سخن ِ ما همه این است دگر
عشق ورزیم، از اینرو هستیم

گلاله یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ


قدری بمان که بی تو چه دلگیر میشوم
دارم میان حادثه ها پیر می شوم

در بی حضور چشم تو ای طعم عاشقی
از لحظه های زندگیم سیر میشوم

انگشت اتهام به سویم نشانه رفت
تنها به جرم عشق تو تحقیر میشوم

سرداب های وحشت و سلول های درد
بی تو اسیر پنجه زنجیر می شوم

چون عکس یادگاری یاران زمان عمر
در زیر پای کوچه زمینگیر میشوم

گنجشک مینیاتوری رنگیم ولی
گلخانه کوب خانه تقدیر میشوم

چون نور در میانه منشور زندگی
در هفت رنگ دلهره تکثیر میشوم

ساحل سکوت بندر و من هم به چشم شهر
ولگرد مرد هر شبه تفسیر می شوم

حالا برای دفعه اخر مرا ببوس
دارم میان حادثه ها پیر میشوم

اگه یه روز عاشق کسی شدیم و دیدیم که هیچ وقت اون عشق از سرمون بیرون نمی ره باید مطمئن باشیم که اون طرفم ما رو دوست داره یا با بیان دیگه ای عاشق ماست. دلیل:از اونجا که خدای عاشقا، درد عاشقارو خوب می دونه نمی ذاره که هیچ وقت کسی بی خودی عاشق باشه و بی جهت اشک بریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد