گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید
و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید

رشته ای جنس همان رشته که بر گردن توست
چه سروقت مرا هم به سر وعده کشید

به کف و ماسه که نایابترین مرجان ها
تپش تبزده نبض مرا می فهمید

آسمان روشنی اش را همه بر چشم تو داد
مثل خورشید که خود را به دل من بخشید

ما به اندازه هم سهم ز دریا بردیم
هیچکس مثل تو ومن به تفاهم نرسید

خواستی شعر بخوانم دهنم شیرین شد
ماه طعم غزلم را ز نگاه تو چشید

من که حتی پی پژواک خودم می گردم
آخرین زمزمه ام را همه شهر شنید

محمد علی بهمنی

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام مهربانم، گلم، نازنینم
اول از همه ازت می خوام و خواهش می کنم به حرفام خوب خوب گوش بدی
آن روز گذشت
روز جدایی
روزی که همیشه از آن هراس داشتم
آن روز گذشت
و من گریان به خانه بازگشتم
با کوله باری سنگین
سنگین و نفسی بریده و دلی شکسته و غمگین
آن روز گذشت
اما شکنجه گاه من از آن روز به بعد بود
روزها شکنجه ام می کردندو هیچ کس به دادم نرسید
کسی صدای جیغ و فریاد مرا نشنید
چه آنها که در اطرافم بودند و
چه آنها که دورتر از همیشه
ای کاش که می مردم در این شکنجه گاه روزها
این جمله را هزاران بار با خودم تکرار می کردم
اما روزگار از من چیز دیگری می خواست
روزها ادامه یافت
اینک من نمی دانم قربانی کدامین اشتباه بشریت بوده ام
اینک من نمی دانم جزای کدامین گناه نکرده ام را پس می دهم
من قربانی سادگی و صداقت شدم
اما هیچ کس نفهمید
اما هیچ کس ندانست
چرا که کسی مرا باور نکرد
کسی به عهدش وفا نکرد
اما نمی دانم من به چیز و چه کس وفادار مانده ام
هیچ کس عهد مرا باور نکرد.

اگه سادست واسه تو گذ شتن از من

مثه مرگ واسه من از تو گذ شتن
عزیزم منظورت از((چه آنها که دورتر از همیشه))منم؟
((چرا که کسی مرا باور نکرد
کسی به عهدش وفا نکرد))من تو را باور نکردم؟من با تو بی وفایی کردم؟من که اگه یه روز صداتو نشنوم میمیرم؟
عاشقت خواهم ماند..............بی آنکه بدانی

دوستت خواهم داشت ................بی آنکه بگویم

درد دل خواهم گفت............بی هیچ کلامی

گوش خواهم داد ....................بی هیچ سخنی

در آغوشت خواهم گریست.......بی آنکه حس کنی

در تو ذوب خواهم شد ...........بی هیچ حرارتی

این گونه شاید احساسم نمیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد