گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

ای پرنده ی مهاجر

 

ای پرنده ی مهاجر

 

ای پر از شهوت رفتن

 

فاصله قدّ یه دنیاس

 

بین دنیای تو با من

 

تو رفیق شاپرکها

 

من تو فکر گلّمونم

 

تو پی عطر گل سرخ

 

من حریص بوی نونم

 

دنیای تو بی نهایت

 

همه جاش مهمونی نور

 

دنیای من یه کف دست

 

روی سقف سرد یک گور

 

من دارم تو آدمکها می میرم

 

تو برام از پریا قصه میگی؟

 

من توی پیله ی وحشت می پوسم

 

برام از خنده چرا قصه میگی؟

 

کوچه پس کوچه ی خاکی

 

درو دیوار شکسته

 

آدمای روستایی

 

با پاهای پینه بسته

 

پیش تو یه عکس تازه اس

 

واسه آلبوم قدیمی

 

یا شنیدن یه قصه اس

 

از یه عاشق قدیمی

 

برای من زندگیمه

 

پر وسوسه،پر غم

 

یا مث نفس کشیدن

 

پر لذت د ما د م

 

ای پرنده ی مهاجر

 

ای همه شوق پریدن

 

خستگی یه کوله باره

 

روی رخوت تن من

 

مثل یک پلنگ زخمی

 

پر وحشت نگاهم

 

میمیرم اما هنوزم

 

دنبال یه جون پناهم

 

نباید مثل یه سایه

 

زیر پام زندونی باشی

 

مثل چتر خورشید باید

 

روی بوم دنیا باشی

 

ای پرنده ی مـهاجر...

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ

روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید

روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود. او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن را برگرداند و اعلان دیگری روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و آنجا را ترک کرد. عصر آنروز روز نامه نگار به آن محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است مرد کور از صدای قدمهای او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته بگوید، که بر روی آن چه نوشته است؟ روزنامه نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد:

امروز بهار است، ولی حتی برای کوچمن نمیتوانم آنرا ببینم !!!!!

سلام این جمله رو نفهمیدم چی نوستی؟(امروز بهار است، ولی حتی برای کوچمن نمیتوانم آنرا ببینم !!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد