گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

 

  تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند

                                                   و

  عشق یعنی تشنه لب بودن  در این دریای بی پایان

                                                      مرگ

     و نجوایی از آشنایی که

                                                    پایان

     این هم همه و غروبی است برای

                                                  من

    در این فصل غمگین که آن را تمامی

                                                    نیست...

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

زود رنگ خاکستری گرفت
و جاده تن خسته تر از هر دوی ما به امتداد خویش می نگرد
میدانی همسفر سهم من از روزگار شاید تبسمی کوتاست
و من به خود جفا میکنم که این لبخند ساده را نیز از خود میرانم
کاش روزی فرا می رسید که خستگی را ه را از تن به در می کردیم
تو بگو ناشکیبایی ام را بر شانه های کدامین مهربان ببارم؟
تو بگو بغض خیس چشمانم را بر گونه های خیس کدام دریا ببارم؟
هنوز ردپای مبهمی از زخم عشق در سینه ام می سوزند
هنوز هم به دنبال اویی میگردم که سالهاست گمشده است
سالها پیش دردی عمیق مرا در خویش تبخیر کرد
و امروز به ابرهای پرباران رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد