گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام زیباترین گل جهان

گاهی اوقات گذشته هیچگاه فراموش نمی شه تصویر یک لبخند ؛گرمای یک بوسه ؛صدای یک آشنا و خاطرات خوب در کنار تو بودن با یاد تو روز را آغاز کردن و با یاد تو به پایان رساندن هیچ گاه فراموش نمی شه اینو مطمئن باش عزیزم
دوست دارم چه در کنارم باشی چه فرسنگ ها از من دور باشی

نظرات 3 + ارسال نظر
سه دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام

سه‌روک دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://kurd-news.blogsky.com

سلام پسر خوب. بلاگ خوبی داری. بچه کجایی؟
خوشحال می‌شم بهم سر بزنی

سلام خوبی اهل شیرازم تو اهل کجایی؟

گلاله پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ


فکر کنم کار خدا بود اشنایی من وتو شاید هم کار فرشته ای که با من
اینو من میخوام بدونی قلب من خیلی شکسته ولی با بودن تو خیلی بهتر
ارزو اگه تو باشی خیلی روشنه ارزو اگر نباشی شب من خاموشه
فکر کنم کار خدا بود اشنایی من وتو شاید هم کار فرشته ای با منه
اینو من میخوام بدونی قلب من خیلی شکسته ولی با بودن تو خیلی بهتر
********************************************
زندگی شاپرک است خفته بر بال نسیم
می پرد تا گل صبح از شب شهر قدیم

زندگی شاخ گلی است از کویری زده سر
عطر جان می بخشد تاکه گردد پرپر

زندگی چلچله ای است گرم کوچیدن مرگ
دفتر خوانده شده روز وشب برگ برگ

زندگی عاطفه ایست گرم توفنده وپاک
خنده نازک گلی به کرم ورزک برگ

زندگی منظره ای در گذرگاه نظر
بسترگل شدن گل ناچیز بشر

زندگی مشغله ای است در تکاپوی زمان
فصل کشتن بهار درویدن به خزان

عزیز دل من،هیچ کس نمی تونه عشق تو رو از دلم بیرون کنه
دوست دارم
گل من هیچ وقت امیدتو از دست نده به خدا توکل کن بالاخره شب به پایان میرسه همیشه با هرنفس به یادتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد