گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

آموخت که چگونه گریه کنم امّا گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم تو نیز به من آموختی که چگونه دوستت بدارم امّا به من نیاموختی که چگونه فراموشت کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

بودنم را هیچ کس باور نداشت هیچ کس کاری به کار من نداشت بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم زیبا وقشنگ انکه خوابیده در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد
میسپارم دل به دریا بی خیال ....می شمارم لحظه ها را بی خیال......می کشم بر دفتر نقاشی ام ..... نقش ها ی زشت وزیبا بی خیال.... گاه می سازم برای روح خود.... نردبانی تا ثریا بی خیال... بی خیالم با خود اما با تو من.... حر فهایی دارم اما بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد