گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گل من خو بی

دلم واست خیلی تنگ شده خیلی دلم می خواد یه روز در آغوشت بگیرم و به عدد تمام لحظه هایی که از تو دور بودم و با یادت روزگار را سپری کردم غرق در بوسه ات کنم

خوابی دیدم...
خواب دیدم در ساحل با خدا قدم میزنم
.
بر پهنه اسمان صحنه هایی

از زندگی ام برق زد
.
در هر صحنه دو جفت جای پا
روی شن دیدم
یکی متعلق به من و دیگری متعلق به خدا.وقتی آخرین صحنه در مقابلم
برق زد.
به پشت سر و به جای پاهای روی شن نگاه کردم
.
متوجه شدم که چندین
بار در طول مسیر زندگیم.
فقط یک جفت جای پا روی شن بوده است
.
همچنین متوجه
شدم که این در سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است.
این واقعا برایم
ناراحت کننده بود و درباره اش از خدا سوال کردم:خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود.
ولی دیدم که در سخت ترین دوران زندگیم فقط
یک جفت جای پا وجود داشت.
نمی فهمم چرا هنگامی که در بیش از هر وقت دیگر به تو
نیاز داشتم.مرا تنها گذاشتی.
خدا پاسخ داد بنده بسیار عزیزم، من در کنارت هستم
و هرگز تنهایت نخواهم گذاشت.اگر در آزمون ها و رنج ها،فقط یک جفت جای پا دیدی،زمانی بود که تو را در آغوشم حمل میکردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ

تنهای تنهایم ,من,خلوت واشک چندیست هم خانه ایم امشب بازبه رسم گذشته به آسمان می نگرم وباستاره همان ستاره که به یادت برگزیده ام سخن می گویم اگر چه خسته وشکسته ام اما.... ولی بازهم می ایستم تا اینبارنیزبشکند قاصدکی می گذردویادت رادوباره به همراه می آورم وباز یکباره بغضم می شکند ودلم ....بیچاره دلم اینبارنیزدرخودمی شکنم. دلم می گیردازاشکهایم که می ریزد حرفهایم که ناگفته می مانند وازغم که ازغصه هایم سنگین است وآماده باریدن دیگرداردیادم می رودنام اوکه برایش می مردم .
در سرزمین من عاشق بودن جنایت است .در سرزمین من حوا - به خاطر یک سیب -روزی هزار بار سنگسار میشود.در سرزمین من لبها بوسه را در نگاه ها میجویند و دستها عطر نوازش را در تاریکیها...در سرزمین من عاشق بودن گناه کبیره است.خدایا ! گناه مرا ببخش!!!

'ghgi دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست . گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره ولی تو بنویس .. تو ... بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد