گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

چقدر تنهای تنهایم بدون تو چقدر غمگین و بی تابم بدون تو همیشه بار غمها را به دوش خود مثال کوه می بینم پر از احساس تنهایی پر از تاریکیم بدون تو
نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ


کاش از شاخه سرسبز حیات گل اندوه مرا میچیدی .
می نویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار .. !
شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست ، این دل ما با نگاهی سرد پرپر می شود ..
آسمان با ستاره ها زینت شده و قلب من با یاد تو .
یک روز ماهی به آب گفت تو نمیتونی اشکهای من رو ببینی چون تو آبی . آب جواب داد اما من اشکهات رو حس میکنم چون توی دل منی .
خانه رویاهایم کلبه ای است کوچک در دشت شقایقها که تو را کم دارد .. !
تو مثل ستاره ها میمونی ... مثل اونهاقشنگ .. اما یه فرقی با ستاره ها داری ، اونها خیلی زیادن ولی تو تکی .. !
یادم رفت بهت بگم دیروز رفتم خیاطی گفتم ساسونهای دلم رو باز کنه آخه دلم خیلی واست تنگ شده بود ... !
ماهی قرمز کوچکی هستم در دل شیشه ای تو . مواظب باش دلت نشکنه که من میمیرم ...
وقتی یاد تو با اون چشمهای عزیزت ، میشه همبستر لالایی شبهام ! تازه میفهمم که ای وای ! قدر دنیا تو رو میخوام ..


گلاله یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

گویا که در پریش ترین حالات
ناگاه نادیای غم گرفته من برآشفت و گفت که هلا ای مرد !
مرا صلایی روشن و پر وضوح زن از دل
که دیگر در حدیث دل
دلم را از شکیبایی شکیب نیست
وآنگاه کلامش را چنین همکلامی کردم که
آه ای فرشته طناز و تن ناز من , ای سوز و ای ساز من !
گیرم که هر آئینه ترا موجی سبکسیر توانم گشت
همیشه در گشت
در موج خیز این اقیانوس ناپیدا کرانه
با من بگو ای خوش گوی !
آیا دریای بی کنار , کدامین موج را ساحلی تواند داشت ؟

قسم به عشق

که بسیار و بیشمار خواهم که
ترا از دل سخن از دل گویم
وهر آنچه از همت و غیرت در حصه هستی خویشتن دارم
بر این مقصود مقصور گردانم
اما نخست این نکته گفتن را واجب آید که
تا دل چه داند و چه گوید از دانستن خویش
وانگهی اندر حدیث دل
در ابتدای امر مرا دل از دل گفتن باید
که به چنگ آید و آن به سهل ناید که به جنگ به چنگ آید ... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد