گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گلم

برات یه هدیه دارم ##**#####**## این یه سیم خارداره. بپیچ دورت تا کسی دستش به گل من نرسه
نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ


تو را به دادگاه خواهند کشید...
شاید به حبس ابد محکوم شوی
جزئیات جنایتت معلوم نیست
اما
اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته اند.

@@@@@@@@@@@@@@@@@

شاید این را تا به حال هیچ کس به تو نگفته باشد
اما می خواهم بدانی..
بزرگترین شانسی که اطرافیانت اورده اند
به دنیا امدن تو بوده است،
ببخش که زودتر نگفتم.

@@@@@@@@@@@@@@@@@

انگار روزی دیگر فرا رسیده است
اگر چشمهایت گشوده شده اند
و گر می توانی صادقانه لبخند بزنی،
بدان که خداوند هنوز عاشق توست!

@@@@@@@@@@@@@@@@@

خوب خوب نازنین من!
نام تو مرا همیشه مست می کند
بهتر ازشراب
بهتر از تمام شعرهای ناب!

@@@@@@@@@@@@@@@@@

عشق ان نیست که به هم خیره شویم، عشق ان است که هر دو به یک سو بنگریم.

@@@@@@@@@@@@@@@@@

دوستی حقیقی تنها در گرو این راز بزرگ است:
ایثار بی دریغ باید کرد تا خود را بیابی
غنی تر، ژرف تر و نیکوتر

@@@@@@@@@@@@@@@@@

ماهی همیشه تشنه ام
ای زلال تابناک !
یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی
ماهی تو جان سپرده روی خاک!

@@@@@@@@@@@@@@@@@

شاید در فاصله ای که امروز از من داری تو را بهتر ببینم،
حجم تو برای دیدن از فاصله نزدیک بسیار بزرگ بود.
حالا میتوانم هر روز به مرور دیده هایم بنشینم
و ترا اندک اندک باز افرینم .
ترا که در حال عبوری تا همیشه
تا هروقت که من نگاه می کنم.

گلاله یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

من جز از پدرم ستاره
درس نیاموختم
که بر دوردست نشست
وبزرگیش را به رخ نکشید
در همان حال که از خورشیدها بزرگتر بود
ودر خور دید من نور افشان
وجهان را به نظاره ای هماره
به تماشا نشست
وهماره در شمار انبوه ستارگان بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد