گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

 عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه حال ما رو به یاد داره . عشق ساکت است اما اگر حرف بزنه از هر صدایی بلند تر است . عشق یعنی ترس و رنج از دست دادن تو عشق سرخی لبهای
نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم

گلاله دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

گفتی از عشقم حزر کن...چه بد کردم نکردم..یادمو از سر بدر کن...چه بد کردم نکردم..روز اول گفته بودی ولی از تو نشنیدم..توی اینه دیروز کاشکی فردا رو میدیدم..با تو عشق امد گم شد..هر چه بود زیر زبر شد..لحظه هام خالی خسته..زندگیم بیهوده تر شد..گفتی از عشقم حزر کن ..چه بد کردم نکردم..
عشق اولیم تو بودی ..با تو من عشقو شناختم..ای تو عشق اخرینم..رفتی دردو شناختم..با تو من عشقو شناختم..با تو من زندگی ساختم..از کسی گلایه ای نیست..اگه باختم به تو باختم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد