گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

من امروز به تو نیازم دارم نه فردا.

به جای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن. به جای سیله اشکی که فردا برمزارم میریزی امروز با تبسمی شادم کن به جای اون متن های تسلیت که فردا برام می نویسی امروز با یک پیغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نیازم دارم نه فردا.
نظرات 2 + ارسال نظر
گلسا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.golsa.blogsky.com

انتظار خبری نیست مرا
نه زیاری نه ز دیار و دیاری.. باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند
!قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
،که دروغی تو دروغ
.که فریبی تو فریب

که گفت با تو که من بی وفا شده ام
که دید در دل من غیر نام شهپر تو
هر انکه گفت از این دوری و جدایی من
قبول کن که اوست حسود یا که دشمن تو
به او بگو " که فقط خواری از تو میبینم
نتیجه اش نبود جز جدایی من و تو "
بیا کنون که دگر بین ما حدیثی نیست
رویم به جاده ما با وسیله من و ت

گلاله دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

خسته ام از آدمهایی که سرانجام خودشان را میدانند اما تلاشی برای تغییر آن نمیکنند. کسانی که نگاهشان دیگران و خودشان را فریب میدهد. قلب سنگیاشان پشت چهره ساختگی و لباسشان مخفیست. آدمهایی که تفاوت عشق و هوس را نمیدانند. میدانند که نمیدانند اما عاقلترین افراد را خویش میپندارند.

سلام گلم
عزیزم تنها چیزی که تو دنیا بهش دلخوشم یاد دوستیه که احساس میکنم همیشه به یادمه ،گرمای نفسشو روی صورتم حس میکنم وقتی شب تنهایی قدم میزنم احساس میکنم کنارمه،اون دوست،امن عزیز تو هستی من تو رو با دنیا عوض نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد