گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گلم

گفته بودی که چرا محو تماشای منی

                                ان چنان محو که یکدم مژه بر هم نزنم

 مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود

                                 ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی...!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ

خواب دیدم که شبی رهگذری می آید شب دلتنگ مرا سر زده می آراید می رسد تا که پس از این همه دلتنگی ها گره ازبغض غزل های ترم بگشاید این همه شور که در ذهن غزل های من است بوی یاسی ست که از هرم تنش می آید .غزلم نذر نگاهت مددی کن؛ چندیست مرگ دارد تن خود را به تنم می ساید

کلاله سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

همیشه یه کسایی بودن که بهم میگفتن چرا تو عشق نداری؟همیشه بودن کسایی که بهم بگن عشق یعنی زندگی... میگفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی... ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت میسوزه...بهم نگفتن اگه با چشاش نگات کنه انگار تموم جونتو به آتیش میکشن...بهم نگفتن اگه تموم روز ببینیش بازم دلتنگش میشی...بهم نگفتن ممکنه یه روز بذاره بره...بهم نگفتن... نگفتن که تو پشت سرش اشک میریزی ولی اون بی اعتنا میره...نگفتن تو دیوونش میشی ولی اون بی اعتنا میره و

سلام گلاله عزیزم خوبی؟می بینم حرف دل خودمو بخودم می زنی .عزیزم من که می دونم تو هم دوستم داری
پس چرا می خوای مدام منو پس بزنی چرا فکر می کنی اگه از تو دور بشم خوشبخت ترم بخدا اشتباه میکنی .بعد یه موقع متوجه اشتباهت می شی که من دیگه مرده باشم بذار این چند روززندگی رو با هم خوش باشیم بجای ترس از فردا از امروزمون لذت ببریم .دوست دارم حتی اگه از من دوری کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد