گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

من سرطان دارم

من سرطان دارم ، سرطان عشق، دوای درد من معشوقم است و تاریخ شفایم گرفتن دستان او و رسیدن به او می باشد پس خداوندا ، دوای درد مرا به قلبم برسان ، تا این کابوس وحشتناک سرطان و مرگ ، به خاطر جدایی از عشق ، در وجودم محو شود
نظرات 3 + ارسال نظر
هدایی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آخیییییی... چه ناز!!
وبلاگتون خیلی نازه امیدوارم هر چه زودتر به عشقتون برسین :)
.:.:.

گلاله چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

age dardi too pahat hes kardi, age ehsas mikoni kheyli khasteii ... , be khatere ine ke ruzi 1000 bar too khateram miyayo miri

گلاله چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

yek rooz resad ghami be andazeye kooh , yek rooz resad neshat be andazeye dasht , afsaneye zendegi chenin ast aziz : ( dar sayeye kooh bayad az dasht gozasht )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد