گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام خوشگلم

سلام گلاله عزیزم تو تمام وجود و زندگیم هستی بی تو یک لحظه نمی خوام زنده باشم دوست دارم
نظرات 6 + ارسال نظر
گلاله سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ب.ظ

با خود عهد بستم باردگر که تورا دیدم بگویم از تو دلگیرم ولی باز تورا دیدم و گفتم بی تو می میرم

گلاله سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ

شایع ترین کلمه "شهرت"است... دنبالش نرو. لطیف ترین کلمه "لبخند" است...آن را حفظ کن. حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت"است... از آن فاصله بگیر. ضروری ترین کلمه "تفاهم"است... آن را ایجاد کن. سالم ترین کلمه "سلامتی"است... به آن اهمیت بده . اصلی ترین کلمه "اطمینان"است... به آن اعتماد کن. بی احساس ترین کلمه "بی تفاوتی" است... مراقب آن باش. دوستانه ترین کلمه "رفاقت"است... از آن سوءاستفاده نکن. زیباترین کلمه "راستی"است... با آن روراست باش

گلاله جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ

می خواهم برایت بهترین دوستی باشم که تا کنون داشته ای می خواهم که گوش جان به سخنانت بسپارم حتی اگر در مشکلات خود غرق شده باشم آن گونه که هیچکس تا کنون چنین نکرده. می خواهم تا هر زمان مرا طلبیدی در کنارت باشم نه اکنون بلکه هر زمان که خودت می خواهی. می خواهم رفیق شفیقت باشم ...می خواهم ترا به اوج برسانم. خواه توانش را داشته باشم خواه از انجام آن ناتوان باشم

گلاله جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ

ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم... آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی

گلاله یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

آسمون به ماه میگه: عشق یعنی چی؟ ماه میگه: یعنی اومدن دوباره‌ی تو...، ماه میگه؟ تو بگو عشق یعنی چی؟ آسمون میگه : انتظار دیدن تو

سلام گلم واسه متم عشق انتظار دیدن تو است. دوست دارم وقت مردن تنها تو رو صدا بزنم و از عشقت لبریز باشم

helya پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://pixrain.com

امیدوارم عشقتون پایدار باشه و لحظه به لحظه بر اون افزون بشه.
بای

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد