گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام گلی عزیزم

سلام عزیزم خوبی عصر پنجشنبه ات بخیر عزیزم

خوشگلم کاش می تونستم پرواز کنم و بیام پیشت

دوست دارم

سعید

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
کاش می تونستی حضورا بهش بگی...
اما حیف..

گلاله دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام عزیز مصیبت وارده را بهت تسلیت می گویم
امید غم اخرت باشد
من را هم در غم خود شریک بدان

گلاله شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ

زندگی زیباست من حس میکنم
خنده ها را می توان تقسیم کرد
میتوان تصویری از لبخند را
بر لب بغضی کهن ترسیم کرد
می توان گلواژه را تفسیر کرد
می توان با نسترن ها شاد بود
می توان با شقایق گریه کرد
می توان با مریم و نرگس
نشست و قصه گفت
می توان پروانه بود و همچو شمعی آب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد