گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

من از بیگانگان هرکز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

این نامه رو یه محکوم برات مینویسه یه محکوم که نمی دونه جرمش جیه ولی از بجگی محکوم بوده به تنهایی کسی که از وقتی چشم باز کرده جز درد و غم چیزی نداشته دوره شادیهاش کوتاه بوده ولی در عوض بغض راه گلوشو خوب می شناسه آخه مونس قدیمشه اصلا اونجا خونه کرده از بچگی چشماش  همیشه سرخ بود  همیشه در حسرت نوازش دیگران بودهمشه غرق در خودش ..چرا؟ چرا هایی که هیچ وقت کسی بهشون جواب نداد دستهایی که دراز نشد که نوازشش کنند. بچه که بود خیلی دلش می خواست خودشو بکُشه شب ها خواب بهشتُ میدید واسش بهشت جایی بود که همه دوسش می دارند همه مهربونند بزرگ که شد فهمید اگه خودشو بکشه بهشت نمی ره  پس منتظر موند تا ....خودش به سراغش بیاد ولی هنوزنیومده............ دیگه تحمل ندارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ


بنام افریدگار مهربان
تقدیم به کسی که خیلی دوستش دارم
*****************
با صدایی گرفته از باد پرسیدم : دلیل گریه ام چیست ؟
و باد بدون توجه به سوالم براه خود ادامه داد .
از قطرات باران که بر صورتم می لغزیدند پرسیدم : چرا گریانم ؟
باران هم بدون آمیختن با قطرات اشک من
بر زمین ریخت و به جریان آب پیوست .
آفتاب با ملایمت خاصی بر صورتم می تابید
از او پرسیدم : دلیل اشکم چیست ؟
او هم بدون جوابی به من به ابدیت خود پیوست .
از پرندگان در حال پرواز پرسیدم : دلیل اشک من چیست ؟
آنها هم بدون توجه به سوالم به دنبال رزق و روزی خود رفتند .
تنهایی در کنار رودخانه نشستم و در افکار خود فرو رفتم .
پاسخ به سوال خود را در تمامی طبیعت یافتم
زندگی بدون هدفی وجود ندارد .
بعضی با موفقیت و بعضی با شکست مواجه می شوند

اشک برای سرنوشتی می ریزیم که بر هیچ کس آشکار نشده .

دنبال پاسخی به سوالی هستیم که جواب ندارد
و در آخر می گرییم - برای نامعلوم

غرق در تماشای حرکت زیبا و یکنواخت رودخانه بودم که به ناگاه سوال خود را تکرار کردم :

چرا گریانم ؟
به خاطر اینکه در این زندگی پهناور تنهایی به دنبال حقایقی هستی که بر تو آشکار نیست .
از درخت سالمند پرسیدم : آیا همیشه گریان خواهم بود ؟
او در جوابم گفت : دلیل بودنت را بیاب و به زندگیت جهتی بده
برگی بر صورتم افتاد و اشکانم را پاک کرد
برگ را به دست گرفتم و مبهوت طراحی و پیچیدگی آن شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد