گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

سلام عزیزم

سلام خوشگلم

خوبی؟

چند روزه ازت خبری ندارم و جواب تلفن هامو هم نمی دی عزیزم نگرانتم چی شده چرا به من نمی گی حالا من نامحرم شدم. من که همیشه همه چیزی رو به تو می گفتم.الان کاری از دستم بر نمی آید فقط دعا می کنم حالت خوب باشه عزیزم.

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاله یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ


خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم که بی احترامی به یک انسان همانا کیفر خدای بزرگ است .خدایا مرا از بلای غرور وخودخواهی نجات ده تا حقایق وجود را ببینم وجمال زیبای ترا مشاهده کنم .

گلاله یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ب.ظ


ارزو دارم شبی عاشق شوی ارزو دارم بفهمی درد را تلخی برخوردهای سرد را می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی می رسد روزی مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی که شبها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

بری باش بارا ن شو.... ببار زمین خشک دلم تشنه توست ببار تا ... ازسرزمین دلت سر برون آرم بگذار درتو برویم سبزشوم ای آفتابی ترین لبخند وقتی درآبی ترین نقطه دریای دلت گم شدم روزی از پشت سیاهی چشما نت.... طلوع خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد