گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

می رسد روزی که بی من روزها رو سر کنی
می رسد روزی که مرگ رو باور کنی
می رسد که تنها در کنار قبر من شعر های کهنه ام رامو به مو از بر کنی

هیچ وقت شعار ندادم...

که به زور لبخند بزن

بعضی وقتها باید

تا نهایت ارامش گریست!

انگاه تبسمت زیبا از

رنگین کمان بعد از باران خواهد شد!!!!

قسمت میدم از عشقم نگذری

تو رو به قیمت جون به همین یه لقمه نون
تو رو به ماه آسمون به عاشقایه بی نشون
تو رو به حرمت چشات به همه ی مقدسات
تو رو به خود خدا به هق هق شبونهات
قسمت میدم قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
تو اگه بخوای فقط با یک نگاه
من برات خورشیدوآتیش میزنم
یه روزی دلم اگه تو رو نخواد
من اونو از توی سینه میکنم
تو رو به خود خدا به تموم این شبا
تو رو جون رازقی به نماز عاشقی
قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
تو رو به قیمت جون به همین یه لقمه نون
تو رو به ماه آسمون به عاشقایه بی نشون
تو رو به حرمت چشات به همه ی مقدسات
تو رو به خود خدا به هق هق شبونهات
قسمت میدم قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم