گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

باور خام من هنوز گاه گاه بی محابا به سراغ خواب های آشفته من می آید

 و با آنها گفتگو می کند

پچ پچه هایی کوتاه اما کاری

و خواب های آشفته و ساده من به سراغ دل نازکم می آیند

و دل ناگهان بغض می کند و بهانه گیری آغاز می شود

من باید با این دل و بهانه هایش چه می کردم .

من هم به سراغ ترکهای خاطرات به سراغ راهروی کوتاه می روم

تا شاید آن ها دل را آرام کنند. دیگر راهی ندارم

و راهرو از آن روزها و رفتن ها که رفتن ها می گوید

و دلم  دلکم  دست از بهانه گیری بر می دارد

اما بعد از دل خودم بهانه گیر می شوم

از آن بهانه هایی که حتی راهرو هم آرامشان نمی کند

و من تازه می فهمم که دل از چه می گفت...........

......

...

..

.

نظرات 3 + ارسال نظر
behzad_R جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ http://otuban.ir/

امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و فردا به یاد هم بودن را. پس: امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا. سلام.اگر مایل به تبادل لینک بودی ی سر بزن .مرسی گلم http://bestamar.ir/links/

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

گلی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام نفسی سایتت مثل خودت گل وعالیه فقط حیف یه کوچولواسمت کم اشناست مثل خودم واسه همین تعدادنظرات کم داری دوستت داااااااااااااااااارم بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد