گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

گلاله خوشگل من سلام

درد دل منو گلاله

قسمت میدم از عشقم نگذری

تو رو به قیمت جون به همین یه لقمه نون
تو رو به ماه آسمون به عاشقایه بی نشون
تو رو به حرمت چشات به همه ی مقدسات
تو رو به خود خدا به هق هق شبونهات
قسمت میدم قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
تو اگه بخوای فقط با یک نگاه
من برات خورشیدوآتیش میزنم
یه روزی دلم اگه تو رو نخواد
من اونو از توی سینه میکنم
تو رو به خود خدا به تموم این شبا
تو رو جون رازقی به نماز عاشقی
قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
تو رو به قیمت جون به همین یه لقمه نون
تو رو به ماه آسمون به عاشقایه بی نشون
تو رو به حرمت چشات به همه ی مقدسات
تو رو به خود خدا به هق هق شبونهات
قسمت میدم قسمت میدم قسمت میدم
قسمت میدم از عشقم نگذری
قسمت میدم که از اینجا نری
قسمت میدم قسمت میدم
نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

واااااااای!
کاش یکی هم زجه هایه منو می شنید!

گلاله سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

آشناترین آشنای دل لحظه های دلتنگیم را می سرایم لحظه های جاوید ذهنم را می گویم لحظه هایی که صدای تو میهمان این دل شکسته است دلی که روزی هزار بار می شکند از دروغ از غم می دانی چه می گویم تنها تو میدانی می دانی دلشکته را مرهم بودن یعنی چه می دانی تکرار واژه غریب تنهایی یعنی چه می دانی زخم خورده از دنیای ویران بودن یعنی چه می دانی در کنار آشنا بیگانه بودن یعنی چه تو می دانی و تنها تو میدانی تو

گلاله سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

زندگی قابل تسخیر نیست زیرا جز نمی تواند کل را به تسخیر در آورد .مثل آن است که قطره کوچک آب سعی کند بر اقیانوس مسخر گردد
بگو چه کنم . گر خواهم با من بمانی آرزویی است بس بزرگ می دونم چی کار کنم خواسته دل است دل نمیدانم با آن چه کار کنم گر تو را می خواهد به کی پناه برد به من بگو با خواسته سرکش خواستنت به کدامیت دیر پناه ببرم می دانم پاسخی برایش نیست من هستم آوایی بخت بر گشته که در کویر عشقت به هر سو می رود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد